Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Abonnementen
Abonnementen
Abonnement verlengen
Hoe verleng ik mijn abonnement?
Wat moet ik doen als ik mijn verlengingsvoorstel verloren ben?
Kan ik mijn abonnement op een andere datum laten ingaan dan de datum vermeld op jullie voorstel?
Wat doe ik als ik 2 overschrijvingsformulieren ontving voor de verlenging van mijn abonnement?
Wat als mijn korting niet verwerkt is in het verlengingsvoorstel van mijn abonnement?
Mijn MOBIB-kaart
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant of defect is?
Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
Hoe vraag ik een duplicaat van mijn MOBIB-kaart aan?
Moet ik een vervoerbewijs aankopen als ik mijn MOBIB-kaart niet bij heb of ze niet werkt?
Studentenbuspas / Campuspas
Waar vind ik meer informatie over de Studentenbuspas of Campuspas?
Waar kan ik een MOBIB-kaart kopen voor mijn Studentenbuspas/Campuspas?
Kan ik mijn MOBIB-kaart van de NMBS gebruiken voor mijn Studentenbuspas/Campuspas?
Waar kan ik reizen met mijn Studentenbuspas/Campuspas?
Wat moet ik doen als ik mijn Studentenbuspas/Campuspas via de school betaalde, maar ook een overschrijvingsformulier van De Lijn ontving?
Woon-werkverkeer (werknemers)
Is mijn werkgever verplicht om financieel tussen te komen in de kosten van mijn vervoerbewijs van De Lijn?
Hoeveel bedraagt de tussenkomst als ik naast een abonnement van De Lijn ook een abonnement van de NMBS heb ? Of wat doe ik met een gecombineerd abonnement?
Hoeveel bedraagt de tussenkomst als ik naast een vervoerbewijs van De Lijn ook een bedrijfs- of leasefiets of fietsvergoeding heb? Kan ik beide voordelen combineren ? Of is hier een maximaal bedrag van toepassing?
Hoeveel is het minimale bedrag dat mijn werkgever moet tussenkomen in de kosten van mijn woon-werkverkeer?
Hoe vraag ik financiële tussenkomst aan bij mijn werkgever?