Mijn MOBIB-kaart
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant of defect is?
- Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
- Waarom MOBIB-kaart koppelen aan je account?
- Ik heb betaald, wanneer staat mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart?
- Kan je tickets op een MOBIB-kaart laden?
- Hoe vraag ik een duplicaat van mijn MOBIB-kaart aan?
- Hoeveel kost een MOBIB-kaart?
- Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?
- Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?
- Kan ik de foto kiezen voor op mijn MOBIB-kaart?
- Wat betekent de datum op mijn MOBIB-kaart?
- Wat moet ik doen als de MOBIB-scanner in de bus of tram niet werkt?
- Moet ik mijn MOBIB-kaart scannen?
- Kan ik mijn MOBIB-kaart gebruiken bij verschillende vervoermaatschappijen?
- Mijn MOBIB-kaart is vervallen. Wat moet ik doen?