Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Mijn MOBIB-kaart
Mijn MOBIB-kaart
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant of defect is?
Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
Hoe vraag ik een duplicaat van mijn MOBIB-kaart aan?
Moet ik een vervoerbewijs aankopen als ik mijn MOBIB-kaart niet bij heb of ze niet werkt?
Mijn MOBIB-kaart is vervallen. Wat moet ik doen?
Hoeveel kost een MOBIB-kaart?
Kan ik mijn MOBIB-kaart gebruiken bij verschillende vervoermaatschappijen?
Ik heb betaald, wanneer staat mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart?
Wat betekent de datum op mijn MOBIB-kaart?
Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?
Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?
Kan ik de foto kiezen voor op mijn MOBIB-kaart?
Kan je tickets op een MOBIB-kaart laden?
Moet ik mijn MOBIB-kaart scannen?
Wat moet ik doen als de MOBIB-scanner in de bus of tram niet werkt?