Contacteer de dienst Abonnementen of ga langs in de Lijnwinkel. Zij controleren of je gegevens correct zijn.
Tip
Er ging mogelijk wat mis de betaling van de administratiekost van 6 euro. Dit is een automatische verzending van het overschrijvingsformulier en is nodig om je MOBIB-kaart aan te maken en te verzenden. We bezorgen je zo snel mogelijk een nieuwe brief of e-mail met instructies.
Betaal je in de Lijnwinkel? Dan krijg je een voorlopig vervoerbewijs mee en ontvang je binnen 15 kalenderdagen je MOBIB-kaart met gratis netabonnement.
Een andere optie is dat we je gegevens niet ontvingen. Dan neem je contact op met de instelling die de handicap heeft erkend. Dit zijn: de FOD SZ, het VAPH, de VDAB of het VSB. Wij geven enkel een abonnement op basis van de gegevens van deze instellingen.
Heb je de MOBIB-kaart zelf niet ontvangen? Contacteer dan de dienst Abonnementen. Wacht je hier langer dan één maand na de vervaldatum mee? Dan betaal je een administratiekost van 10 euro.
---
Hoelang blijft een abonnement geldig?
Je gratis abonnement wordt 5-jaarlijks automatisch verlengd, toch zolang je MOBIB-kaart en erkenning als persoon met handicap geldig is. Voor de MOBIB-kaart betekent dat een periode van 5 jaar en hierna wordt je eraan herinnerd om een nieuwe te kopen. Ook is een MOBIB-kaart strikt persoonlijk.