Vragen & Contact
Vind je antwoord in één van onze categorieën
Meest gestelde vragen
Hoe boek ik een rit met de flexbus?
De belbus en/of vaste lijn in mijn buurt zijn verdwenen. Kan ik dan gebruik maken van de flexbus?
Hoe betaal ik voor mijn rit met de flexbus?
Hoe verleng ik mijn abonnement?
Waar vind ik realtime info over mijn bus of tram?
Hoe koop ik een ticket, een 10-rittenkaart of dagticket via de website of app?
Wat moet ik doen als ik een voorwerp ben verloren op een voertuig of aan een halte van De Lijn?
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant of defect is?
Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
Hoeveel kan een boete bedragen?
Welk bericht verstuur ik om een ticket of dagticket via sms te kopen?
Voor welke overtredingen krijg ik een boete type 1?