Algemene vragen
Communicatiemateriaal scholen
Verhuisactie
- Biedt mijn gemeente het probeerpakket aan?
- Wat houdt het probeerpakket van de verhuisactie in?
- Wie zijn de initiatiefnemers (partners) achter deze verhuisactie?
- Wat willen de initiatiefnemers met deze verhuisactie bereiken?
- Aan wie worden mijn persoonlijke gegevens i.h.k.v. de verhuisactie bezorgd en waarvoor worden ze gebruikt?
De Kusttram
Apps en mobiele website
- Waar vind ik realtime info over mijn bus of tram?
- Waarom verspringt de locatie van mijn bus/tram op de kaart in de app plots een heel stuk?
- Waarom klopt de realtimelocatie van mijn bus/tram niet met deze op kaart in de app?
- Waarom zie ik mijn voertuig niet op kaart in de app?
- Moet ik toestemming ik geven om mijn voertuig te volgen op kaart in de app?
Andere vragen
Privacy & GDPR
- Welke persoonlijke gegevens houdt De Lijn bij en hoelang in functie van de aankoop en activatie van vervoerbewijzen?
- Hoe herken ik een poging tot phishing?
- Welke gegevens heeft De Lijn over mij en waarvoor worden ze gebruikt?
- Mogen controleurs van De Lijn mijn identiteitskaart bij een controle vragen?
- Hoe krijg ik een overzicht van de gegevens die De Lijn over mij heeft?