Algemene vragen
Verhuisactie
- Op welke locaties kan ik een Blue-bikefiets ontlenen?
- Op welke locaties kan ik een cambio-wagens ontlenen?
- Voor sommige gezinsleden heb ik de mogelijkheid niet om een cambio- en/of Blue-bike-probeerabonnement aan te vragen
- Wat houdt het probeerpakket van de Verhuisactie in?
- Wie zijn de initiatiefnemers (partners) achter deze verhuisactie?
Pauzeknop
- Hoe pauzeer ik mijn abonnement?
- Kan ik het abonnement van gezinsleden pauzeren?
- Wie kan gebruik maken van de pauzeknop?
- Hoeveel dagen kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Kan ik mijn abonnement op eender welk moment pauzeren?
De Kusttram
- Wat zijn Lijnwinkels aan de kust?
- Waar kan ik de lijnwinkels aan de kust vinden?
- Welk vervoerbewijs kan ik kopen voor mijn vakantie aan de kust?
- Hoe reis ik vlot met de Kusttram?
- Welke verkeersregels volgt de Kusttram?
Apps en mobiele website
- Waar vind ik realtime info over mijn bus of tram?
- Wat heb ik nodig om de app of site van De Lijn te gebruiken?
- Wat is de iOS/Android applicatie?
- Wat als ik vragen of opmerkingen omtrent de app heb?
- Hoe vaak wordt de app geüpdatet?
Privacy & GDPR
- Welke gegevens heeft De Lijn over mij en waarvoor worden ze gebruikt?
- Waarom vragen controleurs van De Lijn mijn identiteitskaart bij een controle?
- Hoe krijg ik een overzicht van de gegevens die De Lijn over mij heeft?
- Hoe verzet ik me tegen het gebruik van mijn gegevens voor directe marketing?
- Mag ik al mijn gegevens laten schrappen uit het klantenbestand?