Heb je een vraag, klacht, suggestie of felicitatie? Dan kan je ons contacteren via dit contactformulier.
De kwaliteit van onze diensten en je tevredenheid zijn onze prioriteiten. Als je een klacht hebt, zullen wij die bestuderen en een passende oplossing bieden om die te verhelpen.
Heb je een klacht of een melding over onze dienstverlening?
Elke melding wordt gelezen, onderzocht en behandeld. Zelfs als je geen antwoord wenst, zullen we je klacht ernstig nemen en behandelen.
Reactie op jouw melding
Wens je een antwoord op jouw melding, dan mag je een reactie verwachten via brief, e-mail of telefonisch.
We behandelen je melding zo snel mogelijk en houden je op de hoogte van het onderzoek. In uitzonderlijke gevallen is verdere analyse noodzakelijk waardoor de afhandeling van je melding enige tijd in beslag kan nemen.
Uiteraard streven we naar een kortere afhandeltermijn. Zo beantwoordde onze klantendienst vorig jaar ruim 84 procent van de meldingen binnen de 9 dagen.
Bestuursdecreet
Voor onze klachtenafhandeling zijn we gebonden aan de richtlijnen die de Vlaamse overheid heeft vastgelegd in het Bestuursdecreet van 7 december 2018. Daarin staat o.a. dat anonieme klachten niet zijn toegestaan. Alleen als je je identiteit bekend maakt, zal er gevolg worden gegeven aan je klacht.
Niet tevreden over ons antwoord?
Ben je niet tevreden over de manier waarop jouw klacht werd afgehandeld door onze klantendienst? Dan kan je je wenden tot de Vlaamse Ombudsdienst.
Hou er wel rekening mee dat de Ombudsdienst alleen tussenkomt als je eerst zelf contact hebt opgenomen met ons. Ook als je vragen hebt over onze dienstverlening, zullen ze je weer doorverwijzen naar onze klantendienst.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.