Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Flexvervoer
Flexvervoer
Hoe boek ik een rit met de flexbus?
De belbus en/of vaste lijn in mijn buurt zijn verdwenen. Kan ik dan gebruik maken van de flexbus?
Hoe betaal ik voor mijn rit met de flexbus?
Is het gratis probeerabonnement geldig op De Lijn Flex?
Wat als ik iets verloren heb op de flexbus?
Wie kan de flexbus van De Lijn gebruiken?
Waarom vervangt de flexbus de belbus?
Waar stap ik op en af met de flexbus?
Hoe annuleer ik mijn flexbus?
Waarom krijg ik bij het plannen van mijn reis niet de flexbus als voorgestelde oplossing te zien?
Kan ik meerdere ritten tegelijk boeken met de flexbus?
Voor hoeveel personen kan ik een flexrit boeken?
Welke hulpmiddelen kunnen wel/niet mee op de flexbus?
Hoe weet ik wanneer mijn flexbus me zal ophalen?
Is er een noodnummer voor buiten de openingsuren van de Hoppincentrale?
Wil je een abonnement activeren met je MOBIB-kaart op flexvervoer?
Mag ik mijn huisdier meenemen op de (flex)bus?
Ik denk dat ik recht heb op flexvervoer vanwege een (mobiele) beperking. Hoe vraag ik dat aan?
Behoren de Minder Mobielen Centrales ook tot het flexvervoer?
Hoe wijzig ik mijn ophaal- of afstaplocatie?
Wanneer krijg ik een pushmelding en wanneer een sms met updates over het exacte ophaaltijdstip – en hoe kan ik mijn voorkeur wijzigen?
Waarvoor dient het Postvak in de Hoppin app?
Wat als een gereserveerde rit vertraging oploopt?