Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Account
Account
Ik ontving geen e-mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen
Ik kan niet inloggen op mijn 'De Lijn' account
Waar raadpleeg ik mijn abonnementen?”
Hoe koppel ik mijn MOBIB-kaart aan mijn account zodat ik mijn abonnementen kan beheren?
Ik kan geen account aanmaken op de website
Kan ik een betaalbewijs of factuur van mijn vervoerbewijs krijgen?
Kan ik een overzicht krijgen van welke vervoerbewijzen ik heb gebruikt?
Ik wil mijn wachtwoord op de website wijzigen
Mag ik reizen met de account van iemand anders?
Kan ik meerdere abonnementen aan mijn account koppelen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen in mijn bestaande De Lijn-account?
Hoe schrijf ik me in op de nieuwsbrief 'info op maat'?
Kan ik zelf bepalen welke communicatie ik van De Lijn ontvang?
Kan ik mijn oude abonnement behouden als ik mijn oude account verwijder?
Wat moet ik doen met mijn abonnement en verlengvoorstel als ik een nieuw account maak?
Mijn account is geblokkeerd
Hoe kan ik mijn De Lijn-account verwijderen?