Reistips
- Hoe bewaar ik mijn favorieten?
- Kan ik vertrekuren aan een halte tonen aan mijn bezoekers of werknemers op een infoscherm?
- Hoe kan ik zien of mijn routeplan geïmpacteerd is door een omleiding
- Wat is een ongeplande storing en wat betekent dit voor mijn verplaatsing?
- Wanneer geldt de examendienstregeling?
- Kan ik de dienstregeling op papier krijgen?
- Hoe vind ik de dienstregeling van een lijn als ik het lijnnummer niet ken?
- Mijn bus of trein heeft vertraging waardoor ik mijn overstap dreig te missen, wat kan ik doen?
- Hoe plaats ik de routeplanner van De Lijn op mijn website?
- Aan welke haltes passeert mijn bus of tram?
- In mijn routeplan komt de NMBS, MIVB of TEC voor. Is dit resultaat betrouwbaar?
- De voorgestelde route lijkt me niet de beste
- Als ik een route plan in de toekomst krijg ik als resultaat 'Geen routes gevonden'
- Hoe plan ik een route als ik het adres van mijn bestemming niet ken?
- In de routeplanner zie ik geen lijnen die over de landsgrens rijden
- Bij het plannen van een route zie ik mijn straat en/of nummer niet verschijnen in het veld 'van' of 'naar'
- Hoe kan ik een attest voor vertraging aanvragen?
- Hoe lang op voorhand moet ik aan de halte staan?
- Waar stap ik op bij bus of tram?
- Waar moet ik afstappen van de bus of tram?
- Mag ik mijn huisdier meenemen op de bus of tram?
- Mag ik mijn (vouw)fiets of step meenemen op de bus of tram?
- Mag ik bagage meenemen op de bus of tram?
- Mag ik met skeelers, skates of hoverboards op de bus of tram?
- Mag ik op de bus of tram naar muziek luisteren?
- Mag ik roken in de schuilhuisjes en voertuigen van De Lijn?