Verhuisactie
- Biedt mijn gemeente het probeerpakket aan?
- Wat houdt het probeerpakket van de verhuisactie in?
- Wie zijn de initiatiefnemers (partners) achter deze verhuisactie?
- Wat willen de initiatiefnemers met deze verhuisactie bereiken?
- Aan wie worden mijn persoonlijke gegevens i.h.k.v. de verhuisactie bezorgd en waarvoor worden ze gebruikt?
- Wie kan (niet) deelnemen aan de verhuisactie?
- Mijn (nieuwe) gemeente heeft mij niet geïnformeerd over de verhuisactie. Kan ik alsnog een aanvraag indienen?
- Ik heb aangifte gedaan van mijn verhuis, maar ontving geen e-mail over de verhuisactie.
- Ik heb geen e-mailadres. Hoe krijg ik de uitnodigingsmail om deel te nemen aan de verhuisactie?
- Hoe komen jullie aan mijn persoonsgegevens die reeds vermeld staan op het aanvraagformulier van de verhuisactie?
- Op het aanvraagformulier van de verhuisactie staan mijn persoonlijke gegevens al (deels) ingevuld. Er staat echter een fout in.
- Waarom moet ik mijn rijksregisternummer op het aanvraagformulier van de verhuisactie ingeven?
- Voor sommige gezinsleden heb ik de mogelijkheid niet om een cambio- en/of Blue-bike-probeerabonnement aan te vragen in het kader van de verhuisactie
- Hoe gebruik ik mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie?
- Ik heb een vraag over mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie. Wie kan ik contacteren?
- Wanneer kan ik het probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie laten ingaan?
- Op welke bussen en trams kan ik mijn probeerabonnement i.h.k.v. de verhuisactie gebruiken?
- Op welke locaties kan ik een cambio-wagen ontlenen?
- Op welke locaties kan ik een Blue-bikefiets ontlenen?
- Wanneer ontvang ik mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie?
- Wat moet ik doen als ik wil deelnemen aan de verhuisactie maar al een MOBIB-kaart heb?
- Ik wil na afloop van het gratis probeerabonnement i.h.k.v. de verhuisactie een (jaar)abonnement kopen. Wat moet ik doen?
- Verwerking persoonsgegevens verhuisactie
- Ik vind het antwoord niet op mijn vraag omtrent de verhuisactie