Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Verhuisactie
Verhuisactie
Wat houdt het probeerpakket van de verhuisactie in?
Mijn (nieuwe) gemeente heeft mij niet geïnformeerd over de verhuisactie. Kan ik alsnog een aanvraag indienen?
Waarom moet ik mijn rijksregisternummer op het aanvraagformulier van de verhuisactie ingeven?
Ik heb aangifte gedaan van mijn verhuis, maar ontving geen e-mail over de verhuisactie.
Biedt mijn gemeente het probeerpakket aan?
Verwerking persoonsgegevens verhuisactie
Aan wie worden mijn persoonlijke gegevens i.h.k.v. de verhuisactie bezorgd en waarvoor worden ze gebruikt?
Wie zijn de initiatiefnemers (partners) achter deze verhuisactie?
Wat willen de initiatiefnemers met deze verhuisactie bereiken?
Wie kan (niet) deelnemen aan de verhuisactie?
Ik heb geen e-mailadres. Hoe krijg ik de uitnodigingsmail om deel te nemen aan de verhuisactie?
Hoe komen jullie aan mijn persoonsgegevens die reeds vermeld staan op het aanvraagformulier van de verhuisactie?
Op het aanvraagformulier van de verhuisactie staan mijn persoonlijke gegevens al (deels) ingevuld. Er staat echter een fout in.
Voor sommige gezinsleden heb ik de mogelijkheid niet om een cambio- en/of Blue-bike-probeerabonnement aan te vragen in het kader van de verhuisactie
Hoe gebruik ik mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie?
Ik heb een vraag over mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie. Wie kan ik contacteren?
Wanneer kan ik het probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie laten ingaan?
Op welke bussen en trams kan ik mijn probeerabonnement i.h.k.v. de verhuisactie gebruiken?
Op welke locaties kan ik een cambio-wagen ontlenen?
Op welke locaties kan ik een Blue-bikefiets ontlenen?
Wanneer ontvang ik mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie?
Wat moet ik doen als ik wil deelnemen aan de verhuisactie maar al een MOBIB-kaart heb?
Ik wil na afloop van het gratis probeerabonnement i.h.k.v. de verhuisactie een (jaar)abonnement kopen. Wat moet ik doen?
Ik vind het antwoord niet op mijn vraag omtrent de verhuisactie