Kopen via de website of app
- Hoe koop ik een ticket, een 10-rittenkaart of dagticket via de website en app?
- Ik vind mijn ontvangen ticket niet terug bij mijn tickets
- Ik krijg een code toegestuurd, hoe wissel ik die in?
- Hoe geef ik een vervoerbewijs door via de app of website van De Lijn?
- Waarom kan ik geen vervoerbewijzen meer kopen gelinkt aan mijn gsm-nummer?
- Ik reis frequent met De Lijn, welk vervoerbewijs is voor mij interessant?
- Hoe verwijder ik mijn gekoppelde betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
- Hoe koppel ik mijn betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
- Hoe activeer ik mijn ticket, dagticket of 10-rittenkaart via de app of website?
- Hoe weet ik of mijn geactiveerd vervoerbewijs nog geldig is?
- Hoe weet ik of ik nog vervoerbewijzen heb die gelinkt zijn aan mijn gsm-nummer?
- Hoe lang blijft een vervoerbewijs geldig?
- Hoe controleert De Lijn een vervoerbewijs?
- Wat doe ik als de beschikbare tijd van mijn ticket is verlopen?
- Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is, ik geen mobiele data heb of er een storing is tijdens de controle van mijn digitaal ticket?
- Heb ik een actieve internetverbinding nodig om te reizen met een vervoerbewijs?
- Hoe kan ik mijn vervoerbewijzen betalen?
- Wat moet ik doen als ik mijn gekochte vervoerbewijzen niet zie staan?
- Mijn vervoerbewijzen verschijnen na betaling niet in de app, wat nu?
- Ik kan mijn vervoerbewijs niet activeren, wat moet ik doen?
- Wat gebeurt er met mijn vervoerbewijzen als ik de app opnieuw moet installeren?
- Waarom moet ik een account aanmaken voor het kopen van vervoerbewijzen?
- Hoe koop ik een vervoerbewijs via één van de partners van De Lijn?
- Kan ik een vervoerbewijs kopen met een buitenlandse bankkaart?
- Wat doe ik als ik de sms met verificatiecode niet ontvang om mijn nummer te resetten wanneer ik nog vervoerbewijzen heb?
- Kan ik met meerdere personen reizen via één smartphone of gsm?
- Kan ik een vervoerbewijs kopen via wifi?
- Wat krijg ik als ik een vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?
- Wat als er een storing is in het netwerk of als ik geen bereik heb wanneer ik een ticket wil gebruiken?
- Kan ik een ticket kopen via een buitenlandse gsm-operator?