Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Kopen via de website of app
Kopen via de website of app
Hoe koop ik een ticket, een 10-rittenkaart of dagticket via de website en app?
Ik krijg een code toegestuurd, hoe wissel ik die in?
Hoe activeer ik mijn ticket, dagticket of 10-rittenkaart via de app of website?
Hoe kan ik mijn vervoerbewijzen betalen?
Hoe geef ik een vervoerbewijs door via de app of website van De Lijn?
Kan ik met meerdere personen reizen via één smartphone of gsm?
Hoelang blijft een vervoerbewijs geldig?
Wat doe ik als de beschikbare tijd van mijn ticket is verlopen?
Hoe weet ik of mijn geactiveerd vervoerbewijs nog geldig is?
Hoe controleert De Lijn een vervoerbewijs?
Hoe koppel ik mijn betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
Ik vind mijn ontvangen ticket niet terug bij mijn tickets
Ik kan mijn vervoerbewijs niet activeren, wat moet ik doen?
Wat doe ik als ik de sms met verificatiecode niet ontvang om mijn nummer te resetten wanneer ik nog vervoerbewijzen heb?
Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is, ik geen mobiele data heb of er een storing is tijdens de controle van mijn digitaal ticket?
Wat moet ik doen als ik mijn gekochte vervoerbewijzen niet zie staan?
Ik kocht een combiticket P+R Antwerpen in de app, maar kan mijn nummerplaat niet doorgeven
Ik reis frequent met De Lijn, welk vervoerbewijs is voor mij interessant?
Hoe verwijder ik mijn gekoppelde betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
Heb ik een actieve internetverbinding nodig om te reizen met een vervoerbewijs?
Mijn vervoerbewijzen verschijnen na betaling niet in de app, wat nu?
Wat gebeurt er met mijn vervoerbewijzen als ik de app opnieuw moet installeren?
Waarom moet ik een account aanmaken voor het kopen van vervoerbewijzen?
Hoe koop ik een vervoerbewijs via één van de partners van De Lijn?
Kan ik een vervoerbewijs kopen met een buitenlandse bankkaart?
Kan ik een vervoerbewijs kopen via wifi?
Wat krijg ik als ik een vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?
Wat als er een storing is in het netwerk of als ik geen bereik heb wanneer ik een ticket wil gebruiken?
Kan ik een ticket kopen via een buitenlandse gsm-operator?
Welke persoonlijke gegevens moet ik delen om een vervoerbewijs te kopen?