Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe koop ik een vervoerbewijs via één van de partners van De Lijn?

Je kan ook kiezen om een vervoerbewijs te kopen via de app van een van onze partners en niet via de app van De Lijn:

  • Belfius 
  • Be Mobile (4411 & Payconiq)
  • KBC
  • Mobiflow
  • Tranzer
  • NMBS
  • Floya

Open hun mobiele app en volg de instructies voor de aankoop van tickets. Een ticket dat je bij een van onze partners koopt, wordt na aankoop automatisch onmiddellijk geactiveerd.(behalve in de Floya en NMBS app)

Koop je een 10-rittenkaart? Dan moet je zelf per rit nog even een vervoerbewijs activeren in de app van de gekozen partner.

Belangrijk: deze tickets zijn niet zichtbaar in de app van De Lijn, alleen in de app van onze partners. Voor meer info kan je bij hen terecht.

Een vervoerbewijs kopen via je werkgever?

Sommige werkgevers betalen de (dienst)verplaatsingen van hun werknemers met een ticket. Heeft jouw werkgever een overeenkomst met één van onderstaande leveranciers? Dan kan je deze app installeren voor de bestelling van je tickets. Onderstaande apps zijn enkel toegankelijk als je werkgever een contract heeft met deze leveranciers. Vraag ernaar bij je werkgever.

  • Moveasy 
  • Olympus
  • Skipr
 

Niet gevonden wat je zocht?