Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe kan ik mijn reservatie aanpassen?

Tijdstip van de reservatie wijzigen

Afhankelijk van het moment waarop je rit plaats zal vinden, kan je het tijdstip van je reservatie wijzigen.

Je kan dit in de eerste plaats doen via De Lijn Flex-app.

  • Ga in het menu naar “Geplande ritten”.
  • Klik op de datum dat je rit gepland staat.
  • Klik dan op “Bewerken”.
  • Via dit scherm kan je de gewenste vertrek- of aankomsstijd bewerken.
  • Het systeem zoekt of aan je verzoek kan worden voldaan en bevestigt het nieuwe tijdstip indien dit past in het schema van de flexbus.
  • Je kan hier ook je rit annuleren.

Je kan ook via de reisplanner op delijn.be/flex de tijd aanpassen.

  • Klik hiervoor op je naam rechtsboven.
  • Ga naar geplande ritten.
  • Klik op de rit die je wil aanpassen.
  • Kies “Vertrektijd bewerken” en doe de gewenste aanpassingen.
  • Je kan hier ook je rit annuleren.

Uiteraard kan je ook contact opnemen met De Lijn Flex-centrale tijdens de openingsuren om het tijdstip van je rit aan te passen.

Ophaal- of afzetlocatie aanpassen

Je kan niet zelf je ophaal- of afzetlocatie aanpassen. Je kan hiervoor wel contact nemen met De Lijn Flex-centrale om te vragen om je rit aan te passen. Als de centrale gesloten is, kan je je bestaande rit annuleren en een nieuwe rit boeken met de juiste ophaal- en afzetlocatie in de De Lijn Flex-app of via de reisplanner op delijn.be/flex.

 

Niet gevonden wat je zocht?