Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe annuleer ik mijn flexbus?

Je rit met flexvervoer annuleren kan op verschillende manieren.

De Lijn Flex-app

In het menu linksboven zie je bij 'Geplande ritten' al je geplande ritten staan. Elke rit die nog in de toekomst ligt, kan je zo annuleren.

delijn.be/Flex

In het menu rechtsboven zie je bij 'Geplande ritten' al je geplande ritten staan. Elke rit die nog in de toekomst ligt, kan je zo annuleren.

De Lijn Flex-centrale

Contacteer de De Lijn Flex-centrale tijdig en telefonisch via 015 40 88 88. Dat kan

  • van maandag tot vrijdag van 6 tot 19 uur.
  • tijdens weekends en op feestdagen van 7.30 tot 15 uur.

Geef je annulatie zo snel mogelijk door en vermijd zo een boete en/of schorsing.

Is De Lijn Flex-centrale gesloten op het moment dat je wil annuleren? Bel dan zo snel mogelijk tijdens de openingsuren.

 

Niet gevonden wat je zocht?