Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Kan ik een overzicht krijgen van welke vervoerbewijzen ik heb gebruikt?

Via de website

Wil je een aankoopbewijs genereren? Wil je weten welke tickets je wanneer hebt gebruikt of doorgeven? Dan kan je terecht op het ticketbeheer historiek platform.

Meld je aan en ga naar ‘Mijn profiel’ (rechtsboven) ‘Mijn Lijn’ > ‘Historiek’ (linkerkolom). De historiek van je tickets verschijnt. Je vindt bij elk vervoerbewijs de aankoopdatum en laatste activatie terug. Ook zie je in één oogwenk over welk product het gaat en hoeveel je betaalde. Gaf je het vervoerbewijs door aan iemand anders? Dan zie je de datum waarop het effectief uit jouw ticketzone is gegaan en in de ticketzone van de ontvanger kwam.

Heb je een overzicht nodig van de ritten die je voor het werk hebt gemaakt?  Selecteer dan ‘aangekochte tickets’ en download een overzicht in PDF-formaat.

ticket-doorgeven_historiek.png

 

Bekijk de historiek van je tickets

Via de app

Klik onderaan op de tab ‘tickets’. Meld je dan even aan via jouw voorkeursmethode. Dan zie je meteen jouw beschikbare tickets. Klik dan rechtsboven op de drie puntjes. Je krijgt dan een keuzemenu te zien. Daar kies je ‘bekijk historiek’. De historiek van je tickets zal verschijnen. Bij elk vervoerbewijs kan je zien wanneer je het hebt aangekocht en wanneer je het hebt gebruikt of doorgegeven.

 

Heb je een overzicht nodig van de ritten die je voor het werk hebt gemaakt?  Selecteer ‘aangekochte tickets’ en download een overzicht in PDF-formaat.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?