Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe verwijder ik mijn gekoppelde betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?

Dat kan via de website of de app bij je accountgegevens.

Via de website:

  1. Ga naar ‘Mijn account’ en log in als dat nog niet is gebeurd.
  2. Kies in het menu voor ‘Betaalmethodes’.
  3. Hier zie je je gekoppelde betaalmiddel. Je kan er voorlopig maximaal 1 koppelen. Selecteer dit. Hier kan je je betaalmiddel verwijderen en/of een nieuw betaalmiddel toevoegen.

Via de app:

  1. Onder de ‘meer’ tab klik je op ‘mijn betaalmiddelen’.
  2. Hier zie je je gekoppelde betaalmiddel. Je kan er voorlopig maximaal 1 koppelen.
  3. Nu zie je de gegevens van dit betaalmiddel. Klik op ‘verwijder’.
  4. Bevestig of je zeker bent dat je deze kaart wil verwijderen.
  5. Klaar, je betaalmiddel is ontkoppeld.

Is het niet gelukt? Geen nood, we helpen je graag verder via het contactformulier op de website of via de ‘geef feedback’ knop in de app. Wij onderzoeken dan wat er fout liep. 

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?