Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Ik heb een vraag over mijn probeerpakket i.h.k.v. de verhuisactie. Wie kan ik contacteren?

Na het indienen van je aanvraag, moet je zeker 10 dagen geduld hebben. Deze periode hebben De Lijn, cambio en Blue-bike nodig om je aanvraag om te zetten in een abonnement.

  • Wil je De Lijn alsnog contacteren, dan kan dit op tel. 015 68 68 50.
  • Cambio contacteer je via vlaanderen@cambio.be of tel. 09 242 32 17. Vermeld zeker dat je een aanvraag voor het probeerpakket indiende in het kader van de verhuisactie.
  • Blue-bike contacteer je via info@blue-bike.be . Vermeld zeker dat je een aanvraag voor het probeerpakket indiende in het kader van de verhuisactie.
  • Je gemeente kan je niet verder informeren over je aangevraagde probeerpakket. Zij gaf jou de eerste info, maar de bovengenoemde mobiliteitspartners handelen je aanvraag verder af.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?