1. Uitnodigingsmail
Deed je aangifte van je verhuis aan het gemeenteloket? Dan vroeg de loketmedewerker je e-mailadres als je interesse toonde in het probeerpakket. Via deze weg ontving je ook meer informatie. Deed je aangifte van je verhuis via de online pagina’s op de gemeentewebsite? Ook dan willen we je dit probeerpakket niet onthouden en werd de uitnodigingsmail automatisch verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
Beslis je om niet in te gaan op de uitnodigingsmail en het vrijblijvende probeerpakket? Dan wordt je e-mailadres niet bijgehouden en zal je hier niets meer over horen.
Ga je hier wel op in? Dan vul je zelf alle persoonlijke gegevens in die nodig zijn om je probeerpakket aan te maken. De gegevens worden verder niét doorgestuurd naar, noch verkocht aan andere derde partijen, noch gebruikt voor functionele of commerciële communicatie.
2. Aanmaak probeerpakket
Als je een probeerpakket aanvroeg van De Lijn, cambio en/of Blue-bike, kunnen deze partners je contacteren met de vraag om ontbrekende gegevens aan te vullen (bijvoorbeeld pasfoto voor de MOBIB-kaart, kopie van rijbewijs voor cambio, je MOBIB-kaartnummer voor Blue-bike, …) of om te communiceren over hoe je het probeerpakket ontvangt.
3. Verlenging
Na afloop van het gratis probeerabonnement van De Lijn en/of cambio word je gecontacteerd met een voorstel om dit te verlengen. Dat is geheel vrijblijvend. Ga je hier niet op in, dan worden je gegevens niet meer gebruikt. Na 1 jaar wordt je probeerabonnement van Blue-bike automatisch verlengd tegen het standaardtarief van 12 euro, tenzij je het abonnement 14 dagen vóór de vervaldatum opzegt.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.