Vragen & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Abonnement verlengen
Abonnement verlengen
Hoe verleng ik mijn abonnement?
Mijn abonnement zit er bijna op, maar ik heb geen verlengingsvoorstel ontvangen. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn abonnement online via de website verlengen als ik een MOBIB-kaart heb?
Wat doe ik als ik recht heb op een verlaagd tarief en mijn Omnipas 65+ wil vernieuwen?
Wat moet ik doen als ik de brief om mijn abonnement mee te verlengen verloor?
Kan ik mijn abonnement op een andere datum laten ingaan dan de datum vermeld op jullie voorstel?
Kan ik erop vertrouwen dat verlengingsvoorstellen van mijn abonnement via mail van De Lijn komen?
Wat doe ik als ik 2 overschrijvingsformulieren ontving voor de verlenging van mijn abonnement?
Wat doe ik als ik recht heb op een korting, maar deze niet verwerkt is in het verlengingsvoorstel van mijn abonnement (via mail of brief)?
Wat doe ik als ik liever mijn verlengingsvoorstel voor mijn abonnement via papieren brief krijg?