Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Moet ik een vervoerbewijs aankopen als ik een probleem heb met mijn MOBIB-kaart?

Als reiziger moet je in het bezit zijn van een geldig vervoerbewijs als je opstapt op één van onze voertuigen anders riskeer je een boete.

Kan je geen gebruik maken van je MOBIB-kaart en heb je wel een geldig abonnement, dan heb je recht op gratis tickets die je kan gebruiken tot je MOBIB-kaart in orde is. Deze worden toegekend wanneer je een duplicaat van je MOBIB-kaart aanvraagt.

Je kan kiezen tussen digitale tickets en sms-tickets.

Digitale tickets worden toegekend aan je account op de website/ app van De Lijn en kan je daar terugvinden en activeren. Je hebt wifi/4G nodig om een ticket te activeren.

Sms-tickets (+ € 0,15 operatorkost per ticket) zijn gekoppeld aan een gsm-nummer en gebruik je door DL te sturen naar 4884. Je kan de sms-tickets niet gebruiken wanneer je een buitenlandse simkaart hebt.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?