Online
Je kan gemakkelijk je abonnement(en) of die van je gezin online beheren en op elk moment nakijken welke abonnementen je hebt en tot wanneer deze geldig zijn.
Koppel hiervoor je MOBIB-kaart(en) aan je account. Je hebt hiervoor nodig: je postcode, een account op delijn.be en je MOBIB-kaartnummer.
Meld je aan op delijn.be/mijnaccount en koppel vervolgens je MOBIB-kaart(en). Dit doe je in het menu onder producten.
Op bus of tram
Scan je MOBIB-kaart aan een scanner op de bus of tram. Enkel je huidige en toekomstige abonnementen worden getoond.
- Druk op de blauwe 'Info'-toets van de MOBIB-scanner.
- Houd je MOBIB-kaart voor de blauwe cirkel op de MOBIB-scanner.
- Het geldige abonnement met vermelding van de einddatum verschijnt op het scherm.
Betaald via de website? Dan staat je abonnement al de volgende dag om 10 uur op je kaart.
Betaald via een link in de e-mail die we je verstuurden? Dan staat je abonnement de eerstvolgende werkdag na betaling om 10 uur op je kaart.
Betaald via overschrijving? Dan staat je abonnement binnen 7 werkdagen op je MOBIB-kaart.
Als je een Android NFC toestel hebt, kan je zodra je je MOBIB-kaart hebt gescand op een van onze voertuigen, via de My MoBIB app telkens je abonnementsgegevens raadplegen.
Let op
Vervalt je huidige MOBIB-kaart en ontvang je, samen met je vernieuwde abonnement, een nieuwe MOBIB-kaart? Blijf dan je huidige MOBIB-kaart gebruiken tot aan de vervaldag van je huidige abonnement. Gebruik de nieuwe MOBIB-kaart pas vanaf de startdatum van het vernieuwde abonnement. De nieuwe MOBIB-kaart zal namelijk alleen het vernieuwde abonnement bevatten.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.