Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?

Online

Beheer gemakkelijk jouw abonnement en de abonnementen van je gezin online en kijk op elk moment na welke abonnementen je hebt en tot wanneer deze geldig zijn.

  1. Maak een account aan of meld je aan op delijn.be/mijnaccount
  2. Ga naar ‘Producten’ > ‘Abonnementen’ en koppel je MOBIB-kaart(en)

In de app

  1. Meld je aan in de app. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie hebt.
  2. Ga naar Producten > Abonnementen en klik op "Voeg toe"
  3. Hou je MOBIB-kaart tegen de achterzijde van je smartphone of vul de laatste vijf cijfers van je MOBIB-kaart en je geboortedatum in.

Enkel je fysieke MOBIB-kaart geldt als vervoerbewijs op bus of tram. Om je relevante reisinformatie te kunnen geven, is het belangrijk dat je je vervoerbewijs steeds correct scant.

Op bus of tram

Scan je MOBIB-kaart aan een scanner op de bus of tram. Enkel je huidige en toekomstige abonnementen worden getoond.

  1. Druk op de blauwe 'Info'-toets van de MOBIB-scanner.
  2. Houd je MOBIB-kaart voor de blauwe cirkel op de MOBIB-scanner.
  3. Het geldige abonnement met vermelding van de einddatum verschijnt op het scherm.

Raadpleeg je abonnementsgegevens via de MyMOBIB app

Als je een Android NFC toestel hebt, kan je, zodra je je MOBIB-kaart hebt gescand op een van onze voertuigen, via de My MoBIB app je abonnementsgegevens raadplegen. Staat je abonnement niet op je MOBIB-kaart? Laat het ons weten, zodat wij dit kunnen nakijken.

 Wanneer staat mijn abonnement op 'Mijn MOBIB-kaart' na betaling?.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?