Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Ik vind mijn ontvangen ticket niet terug bij mijn tickets

  • Probeer de webpagina opnieuw te laden of sluit de app en open opnieuw.
  • Tickets die je aankoopt, worden gekoppeld aan het account waarmee je op dat moment bent ingelogd.
  • Log in met het account waarmee je de tickets kocht om ze terug te vinden in de ticketzone. Mogelijk heb je jouw ticket(s) aangekocht met een andere account:
    • je Facebookaccount
    • je Apple- of Google-account
    • en/of andere account(s) aangemaakt met een e-mailadres en een wachtwoord
  • Kocht je je digitaal vervoerbewijs meer dan een jaar geleden? Dan ga je deze ook niet meer terugvinden. Onze digitale vervoerbewijzen zijn namelijk 1 jaar geldig en verdwijnen nadien. Brupas (XL) tickets zijn 18 maanden geldig.

Heb je een vouchercode ontvangen? Dan moet je die eerst inwisselen via de app of website van De Lijn.

 

Niet gevonden wat je zocht?