Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Kan ik mijn contactloze betalingen nakijken?

Ja, dit is mogelijk via ons portaal.
Je verplaatsingen verschijnen een dag later in het portaal. Waarom? Omdat we pas op het einde van de dag alle verplaatsingen optellen en het totale bedrag berekenen.

Op dit portaal kan je:

  • Een overzicht van je verplaatsingen en betalingen zien
  • Je openstaande saldo betalen
  • Een betalingsbewijs raadplegen en afdrukken

Hoe log je in?

Met de betaalreferentie op je rekeningoverzicht of met het kaartnummer van je contactloze betaalkaart:

  • Je betaalreferentie vind je op het rekeninguittreksel van de bank. Het zijn 8 karakters met vooraan of achteraan "De Lijn" of "DL".
  • Je kaartnummer vind je op de kaart waar je mee betaalde. Bij Mastercard of Visa zijn dit 16 cijfers. Bij Maestro en VPAY zijn dit 16 cijfers of meer, (meestal) na het woord 'CARD'. Voor het gebruik van Apple Pay of Google Pay op je smartphone, moet je kaart hierin geladen zijn.

Tip

Als je in je verplaatsingen ‘onduidelijk gebruik’ ziet staan, wil dit zeggen dat we niet zeker weten of het je eerste opstap of een overstap is. Deze verplaatsingen worden niet aangerekend.



Niet gevonden wat je zocht?