Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Moet ik ook digitaal registreren bij het afstappen?

Nee, wanneer je afstapt moet je niet registreren. Net zoals voor alle andere vervoerbewijzen vragen we enkel je elke op-en overstap te registreren.

 

Niet gevonden wat je zocht?