Nee, wanneer je afstapt moet je niet registreren. Net zoals voor alle andere vervoerbewijzen vragen we enkel je elke op-en overstap te registreren.
Nee, wanneer je afstapt moet je niet registreren. Net zoals voor alle andere vervoerbewijzen vragen we enkel je elke op-en overstap te registreren.