De Lijn maakt gebruik van Bluetooth Low Energy. Deze is veel energiezuiniger dan gewone bluetooth. Het kan dus geen kwaad om je bluetooth aan te laten staan voor onze app.
De Lijn maakt gebruik van Bluetooth Low Energy. Deze is veel energiezuiniger dan gewone bluetooth. Het kan dus geen kwaad om je bluetooth aan te laten staan voor onze app.