Vul dit formulier in en stuur ons de nodige info door.
Doe dit zo snel mogelijk nadat je volgende info verzameld hebt:
- op welke datum je iets op de bus of tram vergeten of verloren en rond welk tijdstip je toen bent in- en afgestapt
- op welke bus- of tramlijn je het voorwerp vergeten bent en in welke richting je deze lijn nam
- een volledige beschrijving van het verloren of vergeten voorwerp: kleur, materiaal, kenmerken, inhoud, zitten je identiteits- of contactgegevens in of op het voorwerp
- je contactgegevens: je emailadres en een (mobiel) telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken.
Na je melding gaan we, op basis van de informatie die je ons verstrekte, op zoek in de gevonden voorwerpen. Als we het vinden, contacteren we je en spreken we af waar je het voorwerp kan oppikken.
Het is echter mogelijk dat een andere reiziger je voorwerp gevonden heeft, waardoor wij het niet kunnen vinden.
Als we binnen de 14 dagen na je melding niets laten weten, wil dat helaas zeggen dat we je verloren voorwerp niet terugvonden. Als na 2 maanden het voorwerp niet door de eigenaar wordt opgevraagd, verwijderen we het uit onze opslagruimtes.
Eventueel kan je ook terecht bij De LijnInfo op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/min) of je kan ons bereiken via Facebook of Twitter. Registreer je voorwerp slechts éénmaal.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.