Algemene vragen
- Wat is een derde-betalersysteem?
- Hoe maak ik als werkgever een afspraak met een klantenbeheerder van De Lijn?
- Hoe sluit ik een derde-betalercontract af voor mijn werknemers?
- In welke vervoerbewijzen van De Lijn kan ik als werkgever bijdragen voor mijn werknemers?
- Kan ik als werkgever ook tussenkomen in de administratiekost van de MOBIB-kaarten?
- Kan ik vertrekuren aan een halte tonen aan mijn bezoekers of werknemers op een infoscherm?
- Hoe werkt het derde-betalersysteem voor tickets via sms voor een werkgever?
- Krijgen wij als werkgever korting met het derde-betalersysteem?
- Geldt bij De Lijn ook de 80-20-procentregeling voor de prijs van een abonnement zoals bij de NMBS?
- Kan ik mijn werknemers een combi-abonnement (De Lijn + andere vervoeraanbieder) aanbieden?
- Kunnen verschillende partijen als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van hetzelfde abonnement?
- Kan ik als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van tickets voor occasionele en/of dienstverplaatsingen?
- Hoe plaats ik de routeplanner van De Lijn op mijn website?
- Biedt De Lijn ondersteuning aan bedrijven rond sensibilisering rond het gebruik van OV bij de werknemers?
- Hoe werkt het derde-betalersysteem voor abonnementen voor mij als werkgever?
- Waar kan ik terecht als ik wil adverteren op een voertuig van De Lijn?
- Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwigheden en relevante info betreffende de B2B dienstverlening?