Startpagina van Vragen & Contact – De Lijn Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  • Jobs
  • Vervoerbewijzen
  • Abonnementen eShop
  • Zakelijk aanbod
  • Toegankelijkheid
  • Vragen & Contact
  • Deutsch
  • Français
  • English
Toon menu
De Lijn
Toegankelijkheid
  • Routeplanner
  • Haltes
  • Lijnen
  • Gemeenten
Geen input gegeven.
  • Er werden geen suggesties gevonden.
  1. Vragen & Contact – De Lijn
  2. Tickets & dagpassen
  3. Kopen via de website of app (ticket, 10-rittenkaart & dagticket)

Kopen via de website of app (ticket, 10-rittenkaart & dagticket)

  • Hoe koop ik een ticket, een 10-rittenkaart of dagticket via de website en app?
  • Waarom kan ik geen vervoerbewijzen meer kopen gelinkt aan mijn gsm-nummer?
  • Waarom vind ik de 50-rittenkaart niet in de app?
  • Hoelang is de 50-rittenkaart geldig?
  • Waar kan ik een 50-rittenkaart kopen?
  • Ik reis frequent met De Lijn, welk vervoerbewijs is voor mij interessant?
  • Hoe verwijder ik mijn gekoppelde betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
  • Hoe koppel ik mijn betaalmiddel bij aankoop van een vervoerbewijs?
  • Hoe activeer ik mijn ticket, dagticket of 10-rittenkaart via de app of website?
  • Hoe weet ik of mijn geactiveerd vervoerbewijs nog geldig is?
  • Hoe weet ik of ik nog vervoerbewijzen heb die gelinkt zijn aan mijn gsm-nummer?
  • Hoe lang blijft een vervoerbewijs geldig?
  • Hoe controleert De Lijn een vervoerbewijs?
  • Wat doe ik als de beschikbare tijd van mijn ticket is verlopen?
  • Wat als de batterij van mijn smartphone leeg is, ik geen mobiele data heb of er een storing is tijdens de controle van mijn vervoerbewijs?
  • Heb ik een actieve internetverbinding nodig om te reizen met een vervoerbewijs?
  • Hoe kan ik mijn vervoerbewijzen betalen?
  • Wat moet ik doen als ik mijn gekochte vervoerbewijzen niet zie staan?
  • Mijn vervoerbewijzen verschijnen na betaling niet in de app, wat nu?
  • Ik kan mijn vervoerbewijs niet activeren, wat moet ik doen?
  • Wat gebeurt er met mijn vervoerbewijzen als ik de app opnieuw moet installeren?
  • Waarom moet ik een account aanmaken voor het kopen van vervoerbewijzen?
  • Hoe koop ik een vervoerbewijs via één van de partners van De Lijn?
  • Kan ik een vervoerbewijs kopen met een buitenlandse bankkaart?
  • Wat doe ik als ik de sms met verificatiecode niet ontvang om mijn nummer te resetten wanneer ik nog vervoerbewijzen heb?
  • Kan ik met meerdere personen reizen via één smartphone of gsm?
  • Kan ik een vervoerbewijs kopen via wifi?
  • Wat krijg ik als ik een vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?
  • Wat als er een storing is in het netwerk of als ik geen bereik heb wanneer ik een ticket wil gebruiken?
  • Kan ik een ticket kopen via een buitenlandse gsm-operator?
  • 1
  • 2
  • ›
  • »
Reisinfo
  • Nieuws
  • Routeplanner
  • Ontdek de app
  • Storingen en omleidingen
  • Avond- en nachtvervoer
  • De Kusttram
  • Belbus
  • Vervoer naar evenementen
  • Netplannen & perronindelingen
Vervoerbewijzen
  • Tickets
  • Abonnementen
  • Contactloos betalen
  • Elektronische kaart
  • Kortingen en voordeeltarieven
  • Verkooppunten
  • Algemene reisvoorwaarden
Zakelijk aanbod
  • Woon-werkverkeer voor jouw werknemers
  • Adverteren op bus of tram
  • Vervoer voor leerlingen
  • Reisinformatie op maat
  • Toegang tot reisinfodata
  • Steden & gemeenten
  • Oproep leveranciers M-Ticket
  • Aanvragen vervoer
Over De Lijn
  • Jobs
  • Organisatie
  • Nieuwsbrief
  • Blog
  • Pers
  • Campagnes & acties
Contact
  • Veelgestelde vragen
  • De LijnInfo
  • Lijnwinkels
  • Hoofdkantoor
  • Attest vertraging aanvragen
  • Toelating filmopnames of fotoshoot
  • Rolstoeltoegankelijke rit aanmelden
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Nuttige links
  • Toegankelijkheid

© 2020 De Lijn - Vlaamse Vervoermaatschappij Auteursrecht

  • Home
  • Routeplanner
  • Haltes
  • Lijnen
  • Gemeenten
  • Profiel
  • Favorieten
    • Routes en locaties
    • Haltes
    • Lijnen
  • Voorkeuren
    • Halte
    • Lijn
    • Toegankelijkheid
  • Producten
    • Abonnementen
    • Abonnementen historiek
    • Tickets
    • Tickets historiek
  • Privacy
  • Deutsch
  • Français
  • English
  • Jobs
  • Vervoerbewijzen
  • Abonnementen eShop
  • Zakelijk aanbod
  • Toegankelijkheid
  • Vragen & Contact
  • Geen antwoord gevonden? Contacteer ons…

    • Via contactformulier
    • Via Facebook of Twitter
    • Via een Lijnwinkel
    • Bel 070 220 200 (€0.30/min)
      Hier vind je alle wettelijke informatie over de telefoonservice 070 220 200
  • Nuttige links en pagina's

  • Belbuscentrale Telefoonnummers en diensten voor belbuscentrale

  • Filmopnames of fotoshootVraag hier aan

  • Werken voor De Lijn Ontdek onze vacatures

Zoek op trefwoord Zoek op trefwoord in vragen & contact
  • Deel dit artikel op
  • Heb je nog vragen of extra info? Laat het ons hier weten.
  • uu:mm
    • {field}: mag niet leeg zijn.
    • {field}: is niet correct.
    • Vul de datum van vandaag of een vroegere datum in.
    • Dit bestand is te groot. Het mag maximaal 20MB groot zijn.
  • Je ticket nummer is #{ticket_id}