Kopen via de website of app (m-ticket, m-card10 & m-daypass)
- Tot wanneer wordt mijn vervallen m-card verlengd?
- Ik heb de sms met verificatiecode om mijn nummer te resetten niet ontvangen?
- Kan ik onbeperkt m-tickets kopen als ik een abonnementstarief heb bij mijn gsm-operator?
- Is er een verschil in gebruik tussen prepaid en postpaid gsm-gebruikers bij m-vervoerbewijzen?
- Kan ik een m-vervoerbewijs kopen via wifi?
- Hoe controleert De Lijn een m-ticket?
- Wat is een m-card10?
- Hoe koop ik een m-ticket, een m-card10 of een m-daypass?
- Kan ik met meerdere personen met één smartphone reizen?
- Wat krijg ik als ik een m-vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?
- Hoe activeer ik mijn m-ticket, m-daypass of een ticket van mijn m-card10?
- Wat als er een storing is in het netwerk of als ik geen bereik heb?
- Kan ik m-vervoerbewijzen kopen als ik een bedrijfsabonnement heb voor mijn smartphone?
- Werkt m-ticketing via alle aanbieders van gsm-diensten?
- Kan ik een m-ticket kopen via een buitenlandse gsm-operator?
- Welke persoonlijke gegevens moet ik delen om een m-vervoerbewijs te kopen?
- Wat gebeurt er met mijn m-vervoerbewijzen als ik de app opnieuw moet installeren?
- Hoeveel m-vervoerbewijzen kan ik ineens bestellen?
- Hoe lang blijft een m-vervoerbewijs geldig?
- Ben ik mijn m-vervoerbewijzen in de app kwijt als ik een nieuw toestel koop?
- Hoe kan ik mijn m-vervoerbewijzen betalen?
- Kan ik een betaalbewijs van mijn m-vervoerbewijs krijgen voor mijn werkgever?
- Wat moet ik doen als de beschikbare tijd van mijn m-ticket is verlopen?