Zakelijk aanbod
Algemene vragen
- Wat is een derde-betalersysteem?
- Hoe maak ik als werkgever een afspraak met een klantenbeheerder van De Lijn?
- Hoe sluit ik een derde-betalercontract af voor mijn werknemers?
- In welke vervoerbewijzen van De Lijn kan ik als werkgever bijdragen voor mijn werknemers?
- Kan ik als werkgever ook tussenkomen in de administratiekost van de MOBIB-kaarten?
Contracten beheren
- Hoe vraag ik als werkgever een nieuw DBS-contract aan?
- Mijn werknemer heeft al een MOBIB-kaart van een andere vervoermaatschappij. Hoe komt het abonnement van De Lijn hierop?
- Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?
- Waarom heeft mijn werknemer geen overschrijvingsformulier ontvangen om de MOBIB-kaart en/of eigen bijdrage te betalen?
- Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?