Zakelijk aanbod
Contracten beheren
- Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?
- Waarom heeft mijn werknemer geen overschrijvingsformulier ontvangen om de MOBIB-kaart en/of eigen bijdrage te betalen?
- Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?
- Wat is een waarschuwingslijst en hoe werkt het?
- Kan ik een terugbetaling van een abonnement krijgen?
Facturatie contracten
- Kan ik als werkgever ook tussenkomen in de MOBIB-kaarten?
- Hoe maak ik een afspraak met een klantenbeheerder van De Lijn?
- In welke vervoerbewijzen van De Lijn kan ik als werkgever bijdragen voor mijn werknemers?
- Wat is een derde-betalersysteem?
- Hoe werkt het derde-betalersysteem voor sms-tickets?
- Hoe sluit ik een derde-betalercontract af voor mijn werknemers?
- Krijgen wij als werkgever korting met het derde-betalersysteem?
- Geldt bij De Lijn ook de 80-20-procentregeling voor de prijs van een abonnement zoals bij de NMBS?
- Kan ik mijn werknemers een combi-abonnement (De Lijn + andere vervoeraanbieder) aanbieden?
- Kunnen verschillende partijen als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van hetzelfde abonnement?
- Kan ik als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van tickets voor occasionele en/of dienstverplaatsingen?
- Biedt De Lijn ondersteuning aan bedrijven rond sensibilisering rond het gebruik van OV bij de werknemers?
- Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwigheden en relevante info?
- Hoe werkt het derde-betalersysteem voor abonnementen?
- Mag ik data van De Lijn gebruiken om zelf een applicatie te maken?
- Waar kan ik terecht als ik wil adverteren op een voertuig van De Lijn?