Pauzeknop
- Hoe pauzeer ik mijn abonnement?
- Kan ik het abonnement van gezinsleden pauzeren?
- Wie kan gebruik maken van de pauzeknop?
- Hoeveel dagen kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Kan ik mijn abonnement op eender welk moment pauzeren?
- Kan ik pauzes verwijderen of aanpassen?
- Kan ik als derde-betaler mijn werknemers in bulk pauzeren?
- Ik heb het foute e-mailadres ingevoerd bij de ontvanger van de terugbetaling
- Ik geniet van gezinskorting, hoe weet ik voor welk abonnement ik welke korting krijg?
- Hoeveel bedraagt de terugbetaling?
- Kan ik mijn abonnement gebruiken op een gepauzeerde dag?
- Ik heb mijn pauzedagen opgebruikt, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
- Mijn abonnement vervalt voor 2 april 2021, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
- Wanneer krijg ik mijn pauzedagen terugbetaald?
- Hoeveel dagen op voorhand kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn pauzes via telefonische registratie, wat moet ik doen?
- Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn pauzes, wat moet ik doen?
- Tot wanneer kan ik mijn abonnement pauzeren?
- Waarom kreeg ik na mijn registratie geen bevestigings-e-mail?
- Waarom kreeg ik na het aanmaken van mijn account geen verificatie-e-mail?
- Kan ik registreren of mijn abonnement pauzeren in de Lijnwinkel?
- Waarom kan ik niet registreren na 31 januari 2021?
- Hoe kan ik registreren voor de pauzeknop?
- Ik heb een 14-dagenpas die mijn abonnement vervangt, kan ik pauzeren?
- Ik heb een gecombineerd abonnement (De Lijn - NMBS), kan ik dit pauzeren?
- Ik heb geen e-mailadres of toegang tot het internet, hoe zet ik mijn abonnement op pauze?
- Zal ik nu àltijd mijn abonnement op pauze kunnen zetten?