Contracten beheren
- Hoe vraag ik als werkgever een nieuw DBS-contract aan?
- Mijn werknemer heeft al een MOBIB-kaart van een andere vervoermaatschappij. Hoe komt het abonnement van De Lijn hierop?
- Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?
- Waarom heeft mijn werknemer geen overschrijvingsformulier ontvangen om de MOBIB-kaart en/of eigen bijdrage te betalen?
- Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?
- Wat is een waarschuwingslijst voor een werkgever en hoe werkt het?
- Kan ik als werkgever een terugbetaling van een abonnement krijgen?
- Kan ik het abonnement van een werknemer stopzetten?
- Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mijn werknemer. Waarom heeft hij/zij dit nog niet ontvangen?
- De begunstigde woont niet op zijn/haar domicilieadres. Kan je de MOBIB-kaart naar het correspondentieadres sturen?
- Kan ik de MOBIB-kaart en overschrijvingsformulieren naar het adres van de werkgever laten sturen i.p.v. naar mijn werknemer?
- Kan ik het abonnement van een werknemer stopzetten?
- Hoe bezorg ik als derde-betaler een pasfoto van een werknemer/leerling?
- Wat is mijn bijdrage als werkgever wanneer een werknemer recht heeft op een sociaal tarief (VT/VG)?