Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Ik kan mijn vervoerbewijs niet activeren, wat moet ik doen?

  • Het kan tot 1 minuut duren om een vervoerbewijs te activeren. Probeer nog eens als dat niet lukt. Controleer ook of je een actieve internetverbinding hebt. Dit kan zowel wifi als 3G/4G/5G zijn.
  • Nog steeds niet gelukt? Koop dan een vervoerbewijs via een ander verkoopkanaal.
  • Je kan ook contactloos betalen met je betaalkaart of je betaalapp op je smartphone of smartwatch. Hou je betaalmiddel voor de witte terminal op het voertuig.
  • Heb je een Belgisch telefoonnummer? Dan kan je ook een ticket via SMS kopen. Stuur DL naar het nummer 4884. Je ontvangt een antwoordbericht dat dient als je geldig vervoerbewijs.

Wil je nadien weten wat er fout liep? We zoeken het graag voor je uit. Vul dan even het contactformulier in op de website of in de app via de knop ‘Heb je feedback over de app?’.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?