Biedt de trein of een vaste lijn geen of slechts een gedeeltelijke oplossing voor jouw verplaatsing? Dan kan je je verplaatsing misschien wel maken met de belbus.
De belbus rijdt in een belbusgebied en stopt na reservatie aan de belbushaltes. Contacteer de belbuscentrale om na te gaan of jij op pad kan met de belbus. Hou er rekening mee dat je enkel met de belbus mee kunt als er geen andere mogelijkheid is met de vaste bus of de trein, en dat we je verplaatsing met de belbus enkel kunnen reserveren als er nog plek is voor jouw verplaatsing.
Online reserveren
Als bestaande klant met een klantennummer kan je online reserveren en dit onder de volgende voorwaarden:
- je maakte dezelfde verplaatsing de voorbije twee maanden al eens
- je hebt een De Lijn account
- je wil reserveren voor verplaatsingen de dag nadien of tot 30 dagen op voorhand
Problemen met online reserveren of wil je reserveren voor de dag zelf? Neem dan telefonisch contact op met de belbuscentrale.