- Bestaande klanten kunnen onder bepaalde voorwaarden online reserveren: dit 30 dagen tot 1 dag op voorhand. Je kan ook telefonisch contact opnemen om te informeren en indien mogelijk te reserveren: dit van 30 dagen tot 1 uur op voorhand.
- Geef je klantennummer door.
Bel je een eerste keer, dan maken we voor jou een klantennummer aan. Daarvoor moet je je naam, adres en telefoonnummer meedelen. Heb je een gsm-nummer of een e-mailadres? Laat ons dat dan ook meteen weten. - Geef de volledige verplaatsing die je wil maken door.
Zelfs als je weet dat een deel ervan met een vaste lijn of een trein zal verlopen. Zo kunnen we voldoende tijd voorzien voor een overstap. - Andere informatie die we nodig hebben om je verplaatsing uit te stippelen:
- Wanneer wil je vertrekken (datum en tijd)?
- Waar stap je op- en af?
- Reis je alleen of samen met anderen?
- Ben je voor je verplaatsing aangewezen op de belbus, dan checkt onze medewerker of de verplaatsing geboekt kan worden en geeft je het uur mee waarop de belbus je zal komen oppikken aan de belbushalte. Heb je je mailadres opgegeven, dan ontvang je een bevestiging per mail.
- Zorg dat je enkele minuten voor het afgesproken tijdstip aan de gereserveerde opstaphalte bent. Hou wel rekening met een speling van enkele minuten.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.