Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe vraag ik een terugbetaling aan als ik mijn abonnement stopzet?

 

Wil je je abonnement stopzetten?

Via het contactformulier doe je een aanvraag tot terugbetaling:

  1. Selecteer Aanvraag tot terugbetaling van een abonnement.
  2. Vul je persoonlijke gegevens en rekeningnummer in.
  3. Bij een overlijden, laad een overlijdensakte op (attest van de gemeente of een overlijdensbericht), samen met een attest van erfopvolging.
  4. Verstuur de aanvraag en we regelen de terugbetaling als daar recht op is.

Tip

Abonnementen aan verminderd tarief (zoals o.a. Omnipas 65+, Buzzy Pazz voor 6 tot 12-jarigen en abonnement Verhoogde Tegemoetkoming/Vervoersgarantie) worden niet terugbetaald. (Behalve in geval van overlijden van de abonnee. Dan is er een dag-aan-dag-terugbetaling.)

Kan je online geen terugbetaling aanvragen? Ga dan langs bij een Lijnwinkel.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?