Wil je je abonnement stopzetten?
Via het contactformulier doe je een aanvraag tot terugbetaling:
- Selecteer Aanvraag tot terugbetaling van een abonnement.
- Vul je persoonlijke gegevens en rekeningnummer in.
- Bij een overlijden, laad een overlijdensakte op (attest van de gemeente of een overlijdensbericht), samen met een attest van erfopvolging.
- Verstuur de aanvraag en we regelen de terugbetaling als daar recht op is.
Tip
Abonnementen aan verminderd tarief (zoals o.a. Omnipas 65+, Buzzy Pazz voor 6 tot 12-jarigen en abonnement Verhoogde Tegemoetkoming/Vervoersgarantie) worden niet terugbetaald. (Behalve in geval van overlijden van de abonnee. Dan is er een dag-aan-dag-terugbetaling.)
Kan je online geen terugbetaling aanvragen? Ga dan langs bij een Lijnwinkel.
Tip
Heb je je abonnement online gekocht en wil je het stopzetten binnen de 14 kalenderdagen? Dan kan je je herroepingsrecht gebruiken. Dit kan alleen als je abonnement niet ingaat binnen de 14 kalenderdagen na aankoop. Lees meer over de procedure bij annulering van online aankoop.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.