Je kan altijd je m-vervoerbewijs terughalen door de volgende stappen te volgen:
- Download de app op je nieuwe toestel.
- Ga naar Mijn Tickets en kies onderaan het scherm om je telefoonnummer te valideren.
- Geef je gsm-nummer in. Zorg dat je op dit moment Wifi of 4G hebt.
- Je ontvangt vervolgens een gratis sms met een verificatiecode.
- Geef de code in. Je gsm-nummer is nu gereset en gekoppeld aan je nieuwe toestel.
- Je aangekochte m-vervoerbewijzen worden opgehaald en verschijnen in de app onder Mijn Tickets.
Let op
Heb je een nieuw telefoonnummer? We kunnen het gekoppelde gsm-nummer niet wijzigen. Je beschikbare tickets kunnen daarom niet overgezet worden naar je nieuwe nummer. Installeer de app in dat geval op je nieuwe toestel en geef je oude gsm-nummer in. Je ontvangt op je oud nummer een sms met een verificatiecode, die je moet invullen. Daarna zullen de m-vervoerbewijzen met de resterende ritten terug verschijnen in de app. Eens de ritten van je m-card10, je m-tickets of m-daypass zijn opgebruikt, geef je je nieuwe gsm-nummer in. De tickets die je nadien aankoopt zijn dan gekoppeld aan je nieuwe gsm-nummer. Dit is nodig, omdat bij controle, onze Lijncontroleurs je gsm-nummer vragen. Zij kunnen dan nagaan via onze helpdesk of er een m-ticket is aangevraagd voor dat nummer. De helpdesk stuurt soms een sms om na te kijken of het opgegeven nummer dat van de smartphone in kwestie is.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.