Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Mijn kaart werkt niet. Wat moet ik doen?

  • Probeer het eens aan een andere scanner bij de chauffeur of verder op het voertuig.
  • Staat er nog een vervoerbewijs op je kaart? Dit kan je makkelijk checken via de infoknop op de ticketautomaat of aan de scanner op het voertuig. Ook hier kan je zien hoeveel ritten er nog op je kaart staan.
  • Loop langs in een Lijnwinkel. Daar kunnen ze je kaart testen en eventueel omruilen.
  • Koop een ander vervoerbewijs als je kaart niet werkt, anders riskeer je een boete. 

Elektronische-tickets

Mijn kaart bevat 0 resterende ritten. Dit klopt niet. Ik kan de verdwenen ritten ook niet in mijn historiek zien.

Opgelet!

het is belangrijk dat je het vervoerbewijs voor de scanner houdt tot er een vinkje verschijnt op een groen veld. Wacht je niet lang genoeg, dan wordt je kaart ongeldig gemaakt. Je Lijnkaart wordt terug geactiveerd als je de volgende keer je Lijnkaart lang genoeg voor de scanner houdt.

In onze online Saldochecker kan je de dag na gebruik nagaan hoeveel ritten er nog op je Lijnkaart staan. Is je Lijnkaart geblokkeerd dan zal je een foutboodschap krijgen.

foutboodschapOK.jpg

Krijg je deze boodschap niet in onze Saldochecker? Loop langs in een Lijnwinkel. Daar kunnen ze je kaart testen en eventueel omruilen.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?