Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe annuleer ik de bestelling van mijn abonnement?

Vanaf 6 februari 2024 ondergaat ons herroepingsbeleid met betrekking tot online aankopen een belangrijke verandering. Voor online aankopen vanaf 6 februari 2024 is het herroepingsrecht echter niet langer van toepassing vanwege een uitzondering voor vervoersdiensten. Voor online aankopen gemaakt voor 6 februari 2024 kan je wel nog beroep doen op het recht om binnen 14 kalenderdagen je aankoop te annuleren.

Hoe annuleer je je online aankoop? (geldig voor aankopen tot 06/02/2024):

  • Vul het formulier in en stuur het ondertekend via e-mail of per post naar onze dienst Abonnementen, Slijkensesteenweg 11 - 8400 Oostende.
  • Maak je gebruik van het verzakingsrecht binnen de 14 dagen? Dan moet je geen reden opgeven en heb je geen nadelen. Vanaf het moment dat je onze diensten gebruikt, kan het verzakingsrecht niet meer ingeroepen worden.
  • Heb je ook een MOBIB-kaart gekocht? Dan wordt de administratiekost van 5 euro niet terugbetaald. De kaart blijft wel geldig, zodat je er op een later tijdstip een abonnement van De Lijn of van een andere Belgische vervoersmaatschappij kan opladen.

Let op

Wil je je abonnement annuleren of stopzetten na 14 kalenderdagen? Dan kan je een aanvraag doen voor een algemene terugbetaling.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?