Als je al een MOBIB-kaart hebt wordt je abonnement mee op de kaart geladen. Heb je een nieuwe MOBIB-kaart besteld, dan ontvang je deze - met daarop je abonnement - binnen 7 werkdagen op je officieel adres.
Heb je al een MOBIB-kaart geregistreerd bij De Lijn?
Dan wordt je nieuwe abonnement automatisch opgeladen op je bestaande kaart.
- Kocht je het abonnement via onze website? Dan staat je nieuwe abonnement vanaf de volgende dag om 10 uur op je kaart.
- Verlengde je je abonnement via een link in de e-mail met betaalinstructies die je van ons kreeg? Dan staat je nieuwe abonnement vanaf de volgende werkdag om 10 uur op je kaart.
- Betaalde je via een overschrijving? Dan staat je nieuwe abonnement binnen 7 werkdagen op je MOBIB-kaart.
Kaart verloren? Vraag een nieuwe aan.
---
Nog geen MOBIB-kaart en je hebt je abonnement online gekocht via de website?
Had je nog geen MOBIB-kaart, dan ontvang je deze - met abonnement - binnen 7 werkdagen op je officieel postadres. Wil je het abonnement toch vroeger laten ingaan (ten vroegste één dag na je aankoop), dan krijg je sms-tickets die je kan gebruiken tot je de kaart ontvangt.
Uitzonderlijke vertragingen veroorzaakt door externe partners heeft De Lijn niet in de hand. Als je kaart na 7 werkdagen nog niet aangekomen is, wacht je best nog enkele dagen af alvorens onze dienst Abonnementen te contacteren. Heb je 2 weken na betaling nog geen MOBIB-kaart ontvangen? Neem dan contact op met de dienst Abonnementen.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.