Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?

Dit kan op 2 manieren:

  • rechtstreeks in het portaal
  • via de waarschuwingslijst of starterslijst

Rechtstreeks in het portaal

Zet de koppeling stop bij ‘Begunstigdenbeheer’. Druk bij de kolom acties op het symbool .  

Je kan naast het verbreken van de koppeling ook een stopzetting van het huidige abonnement aanvragen. We berekenen dan meteen of een terugbetaling mogelijk is.

 

Via de waarschuwingslijst (of starterslijst)

Geef via de waarschuwingslijst een stopzetting door. Hoe dit moet, lees je in de handleiding voor waarschuwingslijsten bij ‘Gedeelde bestanden’.

Geen recente waarschuwingslijst ter beschikking? Gebruik de starterslijst om de stopzetting van koppeling door te geven.

Door een stopzetting via de waarschuwings- of starterslijst verbreek je enkel de koppeling tussen werknemer en je organisatie. Hij/zij krijgt geen volgend abonnement meer waarvoor je bijdraagt. Het huidige abonnement blijft geldig tot het einde van de geldigheidsperiode.  Wens je ook het huidige abonnement stop te zetten en een eventuele terugbetaling? Vraag dit aan via het formulier.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?