Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Kan ik het abonnement van een werknemer stopzetten?

Het abonnement van een medewerker stopzetten kan snel en efficiënt.

  • Geef  via de waarschuwings- of  starterslijst een stopzetting door. Hierdoor verbreekt de link met jouw bedrijf en wordt er geen volgend abonnement meer uitgereikt. Het huidige abonnement blijft geldig tot het einde van de looptijd.
  • Wil je ook een stopzetting en terugbetaling van het lopende abonnement, stuur dan een aparte e-mail naar tarieven@delijn.be.
  • Vermeld zeker:
    • dat het om een terugbetaling gaat
    • naam en rijksregisternummer van de abonnee
    • abonneenummer
    • datum waarop het abonnement werd stopgezet
    • rekeningnummer van de abonnee als je minder dan 100% tussenkomt in de kostprijs van het abonnement

Wens je voor meerdere personen een terugbetaling, voeg dan gerust alle gegevens toe in een lijstje. Als een terugbetaling mogelijk is, crediteren we het bedrag op de volgende factuur. Is er geen terugbetaling mogelijk, dan lichten we je hier uiteraard over in.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?