Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mijn werknemer. Waarom heeft hij/zij dit nog niet ontvangen?

Check eerst de status van deze werknemer

Staat de werknemer nog niet in het overzicht? Dan is je aanvraag nog niet verwerkt in ons verkoopsysteem.

De werknemer heeft al een MOBIB-kaart

  • Als je bijdrage 100 % is, dan komt het nieuwe abonnement automatisch op de bestaande kaart na de verwerking van je aanvraag.
  • Is je bijdrage minder dan 100 %, dan komt het nieuwe abonnement automatisch op de bestaande kaart van zodra de werknemersbijdrage betaald en verwerkt is.

De werknemer heeft nog geen MOBIB-kaart

  • Is er geen werknemersbijdrage op de MOBIB-kaart en/of het abonnement? Dan sturen we de kaart - met abonnement - naar het officieel postadres*, binnen de 7 werkdagen nadat we je aanvraag hebben verwerkt. 
  • Is er een werknemersbijdrage op de MOBIB-kaart en/of abonnement?  Dan sturen we de kaart - met abonnement - naar het officieel postadres*, binnen de 7 werkdagen nadat we zijn betaling hebben verwerkt. 

*Tenzij we over een ander correspondentieadres beschikken.

Uitzonderlijke vertragingen veroorzaakt door externe partners heeft De Lijn niet in de hand. Als de kaart er na 7 werkdagen nog niet is, wacht dan nog hooguit een week af om onze dienst Abonnementen te contacteren. Heeft hij na 2 weken nog geen MOBIB-kaart ontvangen? Stuur ons een bericht.

Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?