Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Als abonnee stap ik digitaal op, waarom heb ik dan nog mijn MOBIB-kaart nodig?

Wat fijn, je stapt digitaal op! Maar hou zeker je MOBIB-kaart nog even bij. Het is en blijft onze primaire drager van abonnementen – en hij zal vast nog wel eens van pas komen.

  • Platte batterij? Slechtwerkende internetverbinding?
    Gebruik dan je MOBIB-kaart om te scannen en vermijd zo boetes.
  • Wil je een abonnement verlengen of kopen? Dan heb je een geldige MOBIB-kaart nodig.
    Daar kan je simpelweg niet omheen.
    Is je abonnement nog geldig, maar is de MOBIB-kaart zelf vervallen? Dan mag je hem nog gebruiken. Wanneer je je abonnement hernieuwt, vraag je in één keer een nieuwe fysieke kaart aan.
  • Als je een rit met De Lijn Flex wil reserveren, moet je de 13 cijfers op je MOBIB-kaart doorgeven in de Hoppinapp of -website.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?