Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Als abonnee stap ik digitaal op, waarom heb ik dan nog mijn MOBIB-kaart nodig?

Wat fijn, je stapt digitaal op! Maar hou zeker je MOBIB-kaart nog even bij. Het is en blijft onze primaire drager van abonnementen – en hij zal vast nog wel eens van pas komen.

  • Platte batterij? Slechtwerkende internetverbinding?
    Gebruik dan je MOBIB-kaart om te scannen of koop een ander vervoerbewijs. Zo vermijd je een boete. Heb je je MOBIB-kaart niet bij, dien je een ander vervoerbewijs te moeten kopen.
    Let op! Deze tickets worden niet terugbetaald.
  • Wil je een abonnement verlengen of kopen? Dan heb je een geldige MOBIB-kaart nodig.
    Daar kan je simpelweg niet omheen.
    Is je abonnement nog geldig, maar is de MOBIB-kaart zelf vervallen? Dan mag je hem nog gebruiken. Wanneer je je abonnement hernieuwt, vraag je in één keer een nieuwe fysieke kaart aan.
Nog vragen over dit onderwerp?
Vul dit formulier in.

Niet gevonden wat je zocht?