Vragen & Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Waarom krijg ik bij het plannen van mijn reis niet de flexbus als voorgestelde oplossing te zien?

Je kan geen flexvervoer reserveren als er voldoende aanbod is van regulier openbaar vervoer. De Lijn Flex is namelijk bedoeld als flexibel aanvullend openbaar vervoer.

Er wordt dus eerst altijd gekeken of een vaste lijn (trein, tram of bus) je (gedeeltelijk) van je ophaallocatie naar je bestemming kan brengen.

Heb je een mobiele beperking en wil je een toegankelijke rit plannen

Meld bij je eerste telefonische reservatie voor flexvervoer aan de Hoppincentrale dat je een toegankelijke rit nodig hebt. Afhankelijk van je mobiliteitsnoden

  • voorzien we een toegankelijk voertuig.
  • mag je al dan niet de combimobiele voorgestelde route(s) rechtstreeks afleggen met één flexbus.

Na je eerste telefonische registratie staan je noden geregistreerd. Boeken kan dan met zowel de Hoppinapp als via de Hoppincentrale.

 

Niet gevonden wat je zocht?